Nowy wygląd, sprawdzony skład, czyli woda Mama i ja w nowych opakowaniach

Istnieje niezliczona liczba powodów, dla których warto codziennie pić niegazowaną wodę źródlaną. Najważniejszym z nich są kwestie zdrowotne, ale nie można zapominać, że odpowiedni poziom nawodnienia korzystnie wpływa również na wygląd i samopoczucie. Aby dostarczyć organizmowi niezbędnych dla niego składników, dobrze jest wybierać wodę dopasowaną do swoich aktualnych potrzeb. Szczególnie ważne jest to u niemowląt i dzieci, a także kobiet w ciąży i mam karmiących piersią, ponieważ w ich przypadku nadmiar niektórych mikroelementów nie jest pożądany.

Niegazowana woda źródlana Mama i ja to propozycja, która powstała specjalnie z myślą o takich właśnie osobach, dlatego też od lat cieszy się wśród nich niesłabnącą popularnością. Wyróżnia się ona niskim poziomem mineralizacji, a także niewielką zawartością sodu, dlatego też może być spożywana przez dzieci już od pierwszego dnia życia. Zdrowe żywienie niemowląt, a także troska o bezpieczeństwo i dobre samopoczucie zarówno dzieci, jak i ich mam, to nasz zdecydowany priorytet. Najlepiej świadczy o tym optymalny skład i pozytywna opinia Centrum Zdrowia Dziecka. Ślad tej troski i delikatności widoczny jest również na samych butelkach. Logo, etykiety i folia zbiorcza zostały odświeżone w taki sposób, by jeszcze lepiej oddać charakter marki Mama i ja. Sięgając w sklepie po opakowanie ulubionej wody warto przyjrzeć mu się dokładniej, bo w dużym stopniu różni się ono od dotychczasowego.

Mama i Ja Mini

Nowa etykieta zaprojektowana została w błękitnej tonacji kolorystycznej, dzięki czemu kojarzy się z czystością i niewinnością, a przy tym harmonijnie komponuje się z butelką. Na opakowaniu pojawiło się również nowe zdjęcie, przedstawiające mamę, przytulającą uśmiechnięte dziecko. To jednak nie koniec zmian. Istotna modyfikacja nastąpiła w obrębie logo, które zostało uproszczone i pozbawione zbędnych elementów graficznych. Zachowany został odręczny krój pisma, jednak obecnie napis Mama i ja nakreślony jest bardziej przyjazną, miękką czcionką. Pojawił się również ciekawy element graficzny w postaci dwóch splatających się ze sobą kropel, które są subtelną metaforą związku matki z dzieckiem. Warto zaznaczyć, że nowa identyfikacja wizualna wynika z chęci lepszego nawiązania do filozofii marki i nie wiąże się ze zmianą składu wody – ten pozostaje dokładnie taki sam, jak dotychczas.

Produkty dostępne w:
Transgourmet
makro
netto
lidl
lewiatan
Kaufland
dino
Auchan
zabka
Transgourmet
makro
netto
lidl
lewiatan
Kaufland
dino
Auchan
zabka